پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182912
روزه سکوت شيوا / تا اعضاي جديد معرفي نشوند حرفي نمي زنم
تاریخ انتشار : 1394/06/22 16:39:20
نمایش : 1408
رييس شوراي رقابت اين روزها روزه سکوت گرفته و به سوالات خودرويي پاسخ نمي دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شيوا رييس شوراي رقابت با اشاره به اتمام حکم اعضاي شورا گفت: من تا اعضاي جديدي مشخص نشوند ترجيحا حرفي نمي زنم.

وي ادامه داد: چند وقتي مي شود مدت حکم اعضاي شوراي رقابت تمام شده و من ديگر نه در برنامه اي حاضر مي شوم و نه حرفي در مورد خودرو و قيمت گذاري آن مي زنم.

شيوا پيش از اين در کارنامه اجرايي خود مشاور رييس کل بانک مرکزي، مدير عامل و رييس هيات مديره موسسه مالي و اعتباري بنياد (بانک سينا)، عضو شوراي معاونين بنياد مستضعفان و جانبازان، عضو شوراي عالي آموزش مديران بنياد مستضعفان، عضو کميته برنامه ريزي استراتژيک بنياد مستضعفان و جانبازان و معاون اداري و مالي دانشکده اقتصاد را ثبت کرده است.

گفتني است شيوا چند وقتي بود که يک تنه در برنامه هاي مختلف تلويزيوني و راديويي و همچنين در روزنامه ها و خبرگزاري ها حاضر مي شد و از قيمت و کيفيت خودروهاي توليد داخل گله مي کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html